LaPa juniorit tositoimissa.
The name of the game - Floorball

Lauttasaaren Pallo on Lauttasaarelainen salibandyyn keskittynyt urheiluseura.

Aikuisten joukkueet

Salibandyn edustusjoukkue pelaa miesten 3. divisioonassa, miesten kakkosjoukkue 4. divisioonassa.

Juniorit

Seuralla on myös laadukasta junioritoimintaa. LaPa:lla on tällä hetkellä juniorijoukkueet 2012, 2013 ja 2015-16 syntyneille pojille.

Tosissaan, mutta ei vakavasti

Lähes kaikki joukkueemme, aivan nuorimpia lukuunottamatta, osallistuvat Suomen Salibandyliiton sarjoihin. Toiminta on rentoa eikä peliä oteta turhan vakavasti. Seuramme junioreilla on mahdollisuus kehittyä pelaajina ensin omissa juniorijoukkueissa, sekä iän ja taitojen karttuessa aikuisten mukana sopivalla tasolla. Moni LaPalainen on myös siirtynyt muihin seuroihin hakemaan haasteita. Muutama pelaaja on päätynyt tätä kautta jopa juniorimaajoukkueeseen ja Salibandyliigaan saakka. Osa taas on palannut LaPan edustusjoukkueeseen haettuaan ensin kokemusta muualta. Jotkut seuran kasvatit ovat myös tulleet mukaan valmennustoimintaan nuorempien joukkueiden valmentajina. Kerran LaPalainen, aina LaPalainen.

Miten mukaan

LaPa pyrkii kokoamaan joukkueen uusille ikäluokille aina siten, että kaksi ikäluokkaa pelaa yhdessä. Juniorijoukkueissa kantava ajatus on tarjota mukava ja edullinen harrastus oman kylän lapsille. Kaikki harjoitusvuorot ovat Lauttasaaressa tai lähialueilla niin että pelaajien on helppo kulkea niissä itsenäisesti. Uudet pelaajat ovat lämpimästi tervetulleita, jos joukkueissa on tilaa. Tutustumaan ja kokeilemaan voi tulla ko. joukkueenjohtajan luvalla aluksi ilmaiseksi, mukaan tarvitaan vain maila, sisäpelikengät ja oma juomapullo. Katso joukkueenjohtajien yhteystiedot, harjoitusajat ja -paikat joukkueiden omilta sivuilta.