Info joukkueenjohtajille

Joukkueenjohtajan työ on kevyttä hallintoa ja apua saa tarvittaessa seuran rahastonhoitajalta tai puheenjohtajalta.

Joukkueenjohtajille ja -rahastonhoitajille muistutukseksi hallinnosta sovittuja asioita:

• Jokaisella joukkueella tulee olla pankkitilitili, jonka kautta raha-asiat hoidetaan
  • Kannattaa kuukausittain kirjata tiliotteesta tapahtumat Joukkueen tilinpäätöskoonti exceliin ja säilyttää kuitit.

Tehdään vuosittain tilinpäätös, talousarvio seuraavalle vuodelle ja lähetetään allamainitut asiakirjat sähköisessä muodossa seuran Rahastonhoitajalle aina heti vuodenvaihteen jälkeen:

• Edellisen vuoden (2017 vuoden alussa ->2016 vuoden) vuorot excelissä (käytetään liikuntaviraston lomaketta: liv 161)
  • Edellisen vuoden yksityisiltä ostettujen vuorojen kuitit ja vuokrasopimukset (pdf)
  • Edelllisen vuoden tilinpäätös (exceli)
  • Edellisen vuoden tilitapahtumat (verkkopankin tiliote, joka vastaa tilinpäätöksen summia (siksi kannattaa jokainen tapahtuma kierrättää joukkueen tilin kautta!)
  • Seuraavan vuoden talousarvio (exceli)

Näissä ja muissakin asioissa apua saa rahastonhoitajalta ja puheenjohtajalta.