LaPa Uutisia

LaPa-shop avattu (7.11.2011)
Seuran varusteet saatavilla nyt verkkokaupasta! LaPa-shopin valikoimissa peli- ja verryttelyasuja, lippiksiä yms seuran väreissä.
Lauttasaaren Pallon junnujen kauden avajaiset Etera-hallissa (Haahkapolku 3, Lauttasaari) klo 17-21. Tapahtumaan osallistuvat kaikki LaPa juniorit, mielellään vanhempineen.
Uusi kausi on alkamassa ja tarkoituksena on ilmoittatua sarjaan mukaan. Kaikki uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan.
LaPa juniorit aloittavat syyskauden treenit 1.9.2011.
LaPa 2000-01 juhlisti äitienpäivää taistelemalla tämän vuotisessa Oilers-turnauksessa itsensä lohkon jaetulle toiselle sijalle.
Kaksi voittoa, lohkon kakkossija ja 10 maalin mies.
Try-out tyyppiset avoimet ovet edustuksen loppukevään maanantain treeneissä. Tervetuloa antamaan näyttöjä kauden 2011-2012 joukkueeseen.
LaPasta aikoinaan Oilersiin siirtynyt Casper Pfitzner kertoo Länsiväylän artikkelissa, kuinka aloitti salibandy-uransa Lauttasaaressa.
Sunnuntain ottelupäivä tuotti makean voiton ja karvaan tappion. Joukkue on edelleen mukana piirisarjalohkon kärkitaistossa nyt jaetulla toisella sijalla.
LaPa III pelasi kauden kolmanneksi viimeisen turnauksensa Kauklahdessa, noususuhdanne sai jatkoa.
RSS ATOM