LaPa Uutisia

LaPa lähti kauden toiseksi viimeiseen turnaukseen lohkon neljänneltä paikalta vain pisteen kärkeä perässä.
LaPa tippui lohkonsa kärkipaikalta hävittyään viikonloppuna molemmat pelinsä 3-2 viime hetken maalilla.
Lauantaina Myllypuron areenalla olivat tulessa LaPa 2000-01 juniorit sekä Miesten edustusjoukkue. Tuloksena molemmille oli voitto ja tappio. Edustusjoukkue jatkaa edelleen lohkonsa kärjessä 12 sarjakierroksen jälkeen.
LaPa 2000-01 otti kevätkauden ensimmäisenä pelipäivänä Nurmijärvellä komeat voitot KorsKa:sta ja SCH:sta.
Edustus kohtasi lauantaina ensin lohkon häntäpään Ylhäksen. Toisessa ottelussa vastassa oli lohkon suosikkeihin lukeutuva KD. Voittojen ansiosta LaPa siirtyi yksin lohkon kärkipaikalle.
Miehemme maailmalla (15.12.2010)
LaPan edustusjoukkuetta jo pitkään edustanut Vesa Mussalo pakkasi laukkunsa ja suuntasi Saksan pääsarjaan kaudeksi 2010-2011.
LaPa 2000-01 junioreiden ensimmäinen piirisarjasyksy päätyi lohkon kolmanteen sijaan haastajasrajassa.
Myllykallion koulun vuorot jäävät joulutauolle. Seuraavan kerran Myltsillä treenataan 10.1.2011 alkavalla viikolla.
Tulevia pelejä (7.12.2010)
Kahtena seuraavana viikonloppuna on taas paljon LaPa sabaa tarjolla. Tervetuloa katsomoon!
Kulunut viikonvaihde oli LaPa:lle voitokas. Edustusjoukkue ja molemmat juniorijoukkueet pelasivat kahden ottelun sarjakierroksen. Tuloksena kuusi voittoa!
RSS ATOM